divendres, 24 d’octubre del 2008

lliçons que compten


Gràcies a la generositat d'un bon amic, a banda d'un immens comunicador, vaig poder assistir al HSM Fòrum Mundial de Gestió de Persones, celebrat a l'hotel Hesperia Tower de Barcelona els dies 22 i 23 d'octubre. En aquest esdeveniment es donaven cita alguns dels grans noms en l'àmbit de la gestió com Àlex Rovira, Jeffrey Pfeffer, Lyn Heward, Stephen Covey i Fred Kofman. Tot i que em va ser impossible assistir a les primeres dues ponències, vaig descobrir dos grans comunicadors que em van causar una magnífica impressió: Lyn Heward, amb una carrera lligada al creixement d'un projecte tan creatiu com és el Cirque du Soleil; i Fred Kofman, creador del Metamanagement i que va teixir una espectacular intervenció al voltant del lideratge i els valors.

Aquest gran comunicador i bon amic em va regalar la possibilitat d'assistir a aquest acte, de sentir paraules inspiradores, i de creure que podem participar en aquelles lliçons de la vida que ell pregona de forma incansable. Lliçons de talent; lliçons de màgia; lliçons de persones, sentiments i desitjos. En definitiva, les lliçons que compten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada